עירית שלום - נקודות מגע

עירית שלום - רפלקסולוגיה ללידה קלה

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • אני אהיה איתך, אקשיב לך ואטפל בך......

  • זירוז או השראת לידה טבעית– ללדת ברגע שנכון עבורך

    טיפולי רפלקסולוגיה במהלך החודש התשיעי יכולים להכין אותך ללידה קלה.

    אומרים "הריון נמשך שמונה חודשים ועוד שנה", ואכן, סוף ההיריון הוא ללא ספק תקופה לא פשוטה. ישנן תחושות של קוצר רוח ואולי אף תקווה שתינוקך יקדים לצאת ולא ימשוך אותך עד הרגע האחרון, או אחריו, חלילה.

    רלפקסולוגיה בהריון יכולה לעזור - טיפול בודד בשבועות ה – 41 – 40 – 39  מקדם לידה!

    בואי נעשה קצת סדר מה ההבדל בין השניים :

    זירוז לידה - זירוז לידה טבעי, יכול לזרז תהליך שהתחיל כבר. אי אפשר לאלץ תחילת צירים, כלומר לגרום להשראת לידה אם גופך או עוברך אינם בשלים לכך, ולא ניתן לכפות את  התחזקות הצירים או הגברת יעילותם.

    מטרת הזירוז הטבעי היא לתמוך בהכנת הגוף לתהליך הלידה , לנסות ולזרז אותו. הלידה אמורה להתחיל כאשר תינוקך מוכן לצאת ולפגוש אותך…

    השראת לידה  - יצירת לידה כשאין סימנים ללידה – נחוצה בכל זאת במקרים בהם יש בעיה רפואית כמו סוכרת הריון, רעלת הריון, בעיה בתפקוד השלייה או בעיה בהתפתחות העובר ברחם . כמו כן קרוב לודאי שימליצו לך להתחיל  בהליך של השראת לידה בסוף 41 או 42 שבועות הריון (תלוי בבית החולים) גם אם אין סימן לבעיה רפואית. במקרה כזה חשוב להתייעץ עם הרופאים מאחר ובהנחה שהכל תקין בהחלט יתכן שיאפשרו לך להמתין עוד.

    למה ומתי?

    קודם כל  – תאריך הלידה המשוער הוא רק משוער ולא מדויק , יש נשים שיולדות לפניו ויש לא מעט נשים היולדות אחריו…

    גם אם כבר לא כל כך נוח לתינוקך וכבר צפוף לו שם , אם טוב לו בפנים והוא מרגיש טוב ( השיליה מתפקדת, כמות מי השפיר תקינה והכל בסדר במוניטור) אין באמת סיבה לזירוז  הוא פשוט זקוק לעוד כמה ימים לגדול ולהתפתח

     

    איך זה עובד הטיפול הרפלקסולוגי לזירוז והשראה?

    רוב העבודה היא על המערכת ההורמונלית, לעודד הפרשת הורמונים שיתחילו את תהליך הלידה (תחילת צירים; ריכוך והבשלה של צוואר הרחם, ובהמשך התקדמות פתיחה ומחיקה).

    בנוסף ישנה עבודה על נקודות להרגעה ושחרור, עבודה על שרירים הגב והאגן ושחרור עדין של חסימות רגשיות אם ישנן שעלולות לעכב את תהליך הלידה.

    ואם הטיפול לא עבד? סימן שגופך לא היה מוכן לכך …  אבל הרווחת טיפול שמכוון לחיזוק של גופך ושל הרחם כהכנה ללידה.

    יש הממליצים ללכת על חוף הים בטענה שהחול מעניק עיסוי רפלקסולוגי לכפות הרגליים ויכול להועיל לזירוז הלידה, כך ששוב, מדובר בשלוש ציפורים במכה אחת: גם קידמנו לידה, גם נרגענו וגם זכינו לזמן איכות בחוף הים

     

    מזמינה אותך לקחת נשימה ולבחור את זמן הלידה הנכון לך דרך כפות הרגליים, צרי עמי קשר ,

    עירית שלום 050-4083527

BizMakeBiz פותח ע"י