עירית שלום - נקודות מגע

עירית שלום - רפלקסולוגיה ללידה קלה

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • רציתי להודות לך מקרב לב על הליווי המושלם שהענקת לי בלידה

    9/9/2011

    עירית היקרה,

    רציתי להודות לך מקרב לב על הליווי המושלם שהענקת לי בלידת ביתי.

    כשהסברת לי את החשיבות של טיפולים 'לפני - במהלך - אחרי' הלידה הבנתי שזה חשוב ועוזר, אבל האמת לא האמנתי עד כמה!!!

    זכיתי לקבל ממך 3 טיפולים לפני הלידה: בימים כשהייתי מותשת מאדרנלין עקב צירי היקס- חיזקת אותי, הרגעת את האדרנלין המתיש והשבת לי שקט שאיפשר לי להמשיך בחיי כאמא גם לבני הגדול - בלעדייך הייתי פשוט מבלה במיטה 3 שבועות!

    לפני הלידה לא ידעתי איך ארגיש בנוכחות עוד אדם חוץ מהצוות ובן זוגי אבל מקומך בחדר הלידה היה כל כך טבעי שאיני יכולה לדמיין כעת לידה בלעדייך.

    הטיפול בחדר הלידה היה כל כך מתאים לצרכים שלי, ברור לי כי בזכותו הצירים התגברו והתאפשרה פתיחה במהירות ובקלות יחסים ואחרי 3.5 שעות בלבד (לעומת 19 בפעם הקודמת) ילדתי את ביתי - אילה.

    את חשיבות הטיפולים של אחרי הלידה רופאת הנשים שלי סיכמה בצורה הטובה ביותר: בבדיקה השיגרתית של 6 שבועות אחרי הלידה היא אמרה שאלמלא הייתי מספרת לה שילדתי היא בחיים לא הייתה מנחשת כי ההחלמה מושלמת! וזאת על אף שהזדקקתי לתפרים רבים בלידה!!!!

    הסברת לי שהטיפולים מחזקים ומשקמים ועוזרים לניקוז ולכיווץ הרחם והנרתיק - אך התגובה של הרופאה שלי הבהירה לי עד כמה זה עבד מעבר למה שאני הרגשתי.

    עירית - אין לי כל ספק שזהו ייעודך. המגע שלך מרפא ומרגיע והמקצועיות שלך בליווי לידה יקרה מפז.

    תודה רבה לך על כל שהענקת לי ועל ליווי מושלם ללידה בריאה.

    מאחלת לך אין ספור ברכות , המשיכי בעשייה המבורכת שלך!

    תודה,

    באהבה והערכה גדולה,

    שני תשובה,

    נטורופתית R.Na ואמא.

      
                                         
  • אירית סיני, מטפלת, מאמנת, מרצה ומנחת קבוצות.

    עירית הגעתי אליך לשעת פינוק למרות שלא היה לי נושא ספיציפי לעבוד עליו. פשוט נהנתי מעיסוי מדהים בכפות הרגליים ותחושה מדיטטיבית של ריחוף ורוגע שהמשיכה ללוות אותי. תודה אירית
    (30/04/2011)
  • אורית ויזל, מאפרת ומדריכה מקצועית לאיפור

    אני מגיעה אל עירית באופן קבוע במסגרת סדרת טיפולים לנשים הרות. עירית סייעה לי מאד בהפחתת בצקות ברגליים ובהרגשה כללית טובה יותר. בכל פעם שאני יוצאת מטיפול, נדמה לי שמידת רגלי קטנה במספר אחד לפחות(!) ואני מלווה בתחושה של ריחוף וקלילות. כל הכבוד!
    (11/10/2011)
  •        עיריתוש מדהימה

    לא הזדמן לנו להודות לך כמו שצריך אז קודם כל בכמה מילים אני חושבת שאת אדם מהמם תודה על שהיית שם בשבילי והקרבת את השעות הכי יקרות מזמנך ועוד בחג זה לא מובן מאליו אני מעריכה את זה ברמות שקשה לתאר נכון להיום נשארה לי ההתמודדות הנפשית עם המצב וזה לכשעצמו לא קל אבל לדעת שהיית שם ותמכת בי ברגעי ההתמודדות הפיזית הקל עליי מאד וממש הגעת לי כמו מלאך מהשמיים לעזר את מהממת הן כאדם בפהי עצמך והן במקצוע בו בחרת ויש בו מלא חיים בכל המובנים אוהבת אותך לא אשכח את החוויה המשמעותית בליי ואת הצדדים אשר לקחו עימה חלק מחבקת חזק כוכבית

     

  • לעירית המקסימה...

    איך אצליח להעביר את התודה העמוקה וההערכה שיש לי אליך?

    כשהייתי צריכה אותך היית שם לצידי ברגעי הכאב והאושר שלי.

    עזבת את משפחתך באמצע הלילה והגעת כדי לטפל ברפלקסולוגיה ע" לעזור בלידה,

    לתמוך, לעודד, להחזיק לי את היד ( ואת הרגל )

    ללטף ולהגיד - " הכל יהיה בסדר".

    אז תודה גדולה !!! בזכותך חווית הלידה שלי היתה מ-ד-ה-י-מ-ה!!! 

    אז שוב תודה רבה!

    אוהבות מאד - הילה והודיה פאר

  • המלצה לטיפול בסוכרת היריון

    טוב, אז אני חייבת להודות לעירית. בהריון האחרון סבלתי מסכרת הריון שנמשכה כמעט בכל חודשי ההריון, החלטתי להתמודד עם הבעיה שלא באמצעי הזרקת אינסולין אלא באמצעי תזונה וטיפול רפלקסולוגי. את החלק השני סיפקה עירית, בעדינות אין קץ, הקשבה, והבנה, וחלקה בהצלחתי גדולה ועיקרית. אני ממליצה בחום לכל מי שנמצאת בהריון (או בדרך לשם) ליצור קשר עם עירית, היא מקצוענית, עדינה, סבלנית, מחייכת ומכילה ועושה הכל בהמון אהבה. תודה רבה לך  עירית.

    סיוון זילברשטיין

BizMakeBiz פותח ע"י